Sam på besök i Oslo.

Förra helgen kom Sam och hälsade på mig, vi hade en underbar helg tillsammans! Behövde verkligen ensam tid med honom och prata ut om massa saker. Han kom på fredag tidigt på dagen så tog ledigt några timmar från jobbet och mötte honom på bussterminalen. Sen drog vi till mig och jag,janni och matilda visa honom runt och söta Janni bjöd på mackor som hon hade gjort till oss <3 Sen gick jag och Sam ut och åt på Peppes pizza, en jättefin grottliknande lite luxigare pizza resturang som finns på många ställen i Oslo. En av de godaste pizzorna jag ätit i mitt liv! Sen tittade vi på två skräckfilmer, la oss inte förrän vid fyra och åt massa godis!Levde lite lux när han var här,min sista helg i Oslo var det ju! På lördagen nästa dag köpte vi en skit stor frukost och åt tills vi höll på att svimma haha:)Jannis pojkvän Rasmus var också på besök från lumpen!Kul att träffa honom också:) Så vi var ett stort gäng i rummet hehe..men jag och sam somnade på soffan båda kvällarna!Efter vår frukost gick vi en lång runda i stan,tog en fika och shoppade loss! Köpte min dröm kavaj,wohoo:) Och sam skaffade ny manlig still haha! Sen handlade vi mat och öl och gjorde oss i ordning sen började festen! Kom jätte mycket folk från jobbet som firade min sista helg med mig. Sen gick jag,sam och några andra från jobbet och kollektivet till forgazi som är en skit grym club i centrala Oslo som är utomhus men som tur är med massa värmelampor hehe:) För i Oslo är det sjukt kallt nu, 10 - där jag jobbar,30 minuter från Oslo och mycket snö! Nästa dag handlade vi mer mat och gick en lång rund till, tittade på Inte the wild och sa hej då till varandra vid bussterminalen.. :( Älskar min bror!
En underbar sista helg i Oslo.
Skriver mer i nästa inlägg om min tid och mina bästa minnen från kollektivet och mitt jobb:)
Saknar och älskar er. Nu är jag hemma och det känns ändå bra. Har saknat dom här också.
Ni är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0