äntligen hinner jag skriva...

Hej mina älsklingar! Shiiiit vad länge sen jag skrev till er,men har verkligen jobbat hela tiden och levt lite också faktiskt.Nu har jag flyttat ju som jag skrev tidigare och bor nu med Janni och Matilda som är på bild längre ner på sidan. Och jag trivs sjukt bra med dom,mycket bättre än hur jag bodde innan.Vi bor i ett stort rum med tre sängar och jag städade precis så här är jätte fint :) Några roliga saker som har hänt är att Sara Back fyllde år i tisdes så vi var hemma hos hon och hennes kille Hammed och åt massa god mat.Lax med lime,potatis och sallad och sen det bästa av allt,marängswish :) Utan maränger dock eftersom det tydligen inte finns i Norge,ingen fattade vad det var i butikerna när Sara handlade i alla fall,så det blev cookies till istället,mummms. Och vi hade sjukt kul hela kvällen,testade bland annat vår vighet.Matilda kan nämligen sätta upp sitt ben upp i luften så det går längst hela kroppen,och gå ner i splitt och spagat,sjuuuukt!Så jag och Janni håller på att träna varje dag nu för att så småningom kunna göra likadant någon gång hehe! Sen innan vi kom till Sara var jag och Janni och köpte maskerad kläder till en fest som var igår.Janni blev catwomen som ni ser på bilderna och jag blev Marliyn Manroe :) Me like! Matilda har varit hemma i Sverige hela helgen och i onsdes och torsdes så jag och Janni har saknat henne :( Men hon kommer hem imorgon och då får vi lite av våra beställningar som vi önskat nu när hon är i billiga Sverige hehe!Ska bli kul att få hem henne här!När Janni var i Sverige förra helgen så kändes det konstigt utan henne och nu när Matilda är borta känns det konstigt utan henne.Man vänjer sig liksom att man är 3 stycken,det fattas någon!När Janni var i Sverige så festade jag och Matilda här i kollektivet,och det blev väldigt lyckat!! :)

Jag börjar trivas mer och mer på jobbet men samtidigt är jag tröttare och tröttare på det eftersom jag aldrig hinner göra något annat för jag har så höga krav på mig själv att stanna kvar sist av alla bara för att få så mycket pengar som möjligt till Australien.Än så länge har jag tjänat ihop 70.000 på två veckor,det ni!Och nu är det bara November kvar och då är det halva skatten!Älskar Norge haha :) Så hit kommer jag verkligen komma igen för att jobba och sedan sticka iväg på andra resor.. jag och min syster har länge snackar om att resa runt i centralamerika och det hade varit sjukt kul!Det vill jag göra.Och jag har snackat med Almira om att tågluffa runt i Europa och det kommer jag säkert göra snart eftersom det är sjukt billigt!Älskar att resa,men det som är jobbigt är att vara ifrån alla som är där hemma.För jag har så underbara vänner och en fantastisk familj som jag är sjukt stolt över!

Snackade med Almira innan idag och hon har planerat massa saker till min avskedsfest som är i Sverige den 27 november!Sen åker jag den 1 december med Simon till Australien!Någon som missat det?hahaha:) Jag längtar så mycket till den festen!Jag åker hem till Sverige den 19 november,så det är bara tre veckor kvar!Mindre till och med…ska bli så underbart!Men kommer sakna alla i kollektivet,speciellt Janni och Matilda<3

Nu är det bestämt att Christian och Tom,världens skönaste killar kommer ner till min avskedsfest i lilla fattiga Ystad haha :) Och jag blev så himla glad!Fan vad snälla dom är!Och Cissi och Emilia,två tjejer från jobbet kommer också komma :) Gud vad jag blir glad,alla är så snälla mot mig!Jag har så bra vänner! Och jag pratade med Sam igår och han ska komma hit och hälsa på näst nästa helg! Fan vad glad jag blev!!!!

Igår hade vi jätte kul,jag och Janni fixade oss länge till våra outfits och sen kom Sara och hennes vän Rebecka hit, och Emilia och Cissi från jobbet och förfestade med alla oss i kollektivet sen stack jag,Janni,Sara och Rebecka till maskeradfesten som Stina och Rebecka från jobbet hade :) Och där var massa folk och många som hade roliga utklädnader hehe.. Lägger upp mer bilder på facebook idag om ni vill se mer!Nu ska jag och Janni handla choklad sen ska vi kolla på blair witch project!Den är så grym! Sen ska vi städa köket eftersom svenska föreningen har satt upp ett schema på vem som ska städa vad i kollektivet.. och vi har fått köket, buhuu..sen ska jag göra mat för hela veckan och frysa ner så måste gå nu!

Men ha det bra allihopa och glöm inte att jag älskar er jätte mycket!

PUSSSSSS

 

Jag och Janni,som jag bor tillsammans med<3

Rebecka,Sara och Janni<3

Jag som Marliyn Manroe,Indiana Jones,en rymdraket,en ariel och en gravid nunna :)


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh vad kul att du äntligen skrivit lite! :)Shit, är det mindre än tre veckor kvar? Hur känns det?! :) Vi har det bra, Melka är förkyld men nästan lika glad för det! Va ska du göra alla dagarna hemma innan du åker? Du kommer få jobb-abstinens! haha..

KRAM

2010-11-01 @ 13:16:42
Postat av: till corre

Vad kul att du läser Corre!!du är min trogna läsare:)Längtar till jag får träffa er!Ja shit,bara tre veckor kvar nu.. och sam kommer kanske hit nästa helg och hälsar på!Ah kan du skicka någon bild till på henne på min mejl?Vill se gullegrisen..skicka på er också!hela familjen hehe..

haha nej det kommer verkligen vara skönt när jag är hemma att inte jobba!Ska bara ta det lugnt och vara med er!sen packa och förbereda inför festen!Tusen kramar!

2010-11-01 @ 21:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0