Lördagen




Hej mina kära vänner!!Älskade och saknade!Hoppas ni mår bra och gör Ystad utan mig...haha, kul att bar.á.bar ska stänga förresten.. men hörde att lite mer skulle ha 20 års gräns.Hoppas hoppas.Annars finns det verkligen inget i Ystad längre.Staden dör ut.
Kom i alla fall precis hem från jobbet,slutade lite tidigare idag,redan vid åtta,hehe,tidigt och tidigt... men för mig som brukar sluta vid tio är det rena drömmen.Faktiskt riktigt kul på jobbet nu när man har Elisabeth där vid sin sida:) Chefen har satt mig på kontrollpunkt nu, en annan station med mer ansvar, det är jätte roligt:) men stressigt som fan.. har blivit upplärd med all data teknik också,vilket är bra om jag vill börja jobba där igen någon gång!Så nu är jag inte och hämtar varor vid stationer längre, utan ute i hela lagret..vilket är mer varierande. Men eftersom vi bara är två så är det mer att göra.
I lördes var vi här hemma och festade sedan drog vi ut till en klubb som heter Living room,som var jätte mysig,skönt att dansa av sig lite fast vi inte hann vara där så länge.Så denna bilden ovanför är från i lördes på mig och söta Jannie:) Så kul att bo med Matilda och Jannie i kollektivet,kul att träffa nya vänner!!
Nu måste jag sova... har inte så mycket mer att berätta, för jag är på jobbet hela tiden så det händer inte jätte mycket här hehe:) Samtidigt som jag räknar ner dagarna tills jag är hemma i Sverige är det också tråkigt att jag ska dra härifrån nu när man börjar få nya vänner på jobbet och här i kollektivet.. men man får komma hit och hälsa på:) Många drar sig ofta tillbaka till Sverige också verkar det som..gillar inte Oslo så mycket. Här är så dyster känsla.. mycket droger och skit. Hoppas allt är bra med er! Saknar och tänker på er hela tiden! Elvira,Felicia N,Felicia,Therese,Amina,Nermina,Almira,Tove A,Tove...och min underbara familj.Fan vad ni är saknade!Skriv på detta inlägget och säg hur ni har det,jag vill veta.
Och förresten,har ni skaffat skype?

LOVE

Kommentarer
Postat av: Janni

Hihi, så kul att ha träffat dig med! Sov gott så ses vi imorgon :) Puss.

2010-10-12 @ 22:49:51
URL: http://jannisplace.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ett tips: Använd gärna styckesindelning :P

2010-10-12 @ 23:15:13
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-10-13 @ 21:22:11
Postat av: Mamma

Hej Lollo vad kul att läsa om dej. Du har fått mer ansvar, inte alls konstigt. Tänker på dej och vad vi ska hitta på för roligt nu när vi inte kommer till Oslo. Tur eftersom det är så dystert he he. Du MÅSTE ha mer skrubb samma sort som jag fick med dej hem luktar jättegott och känns lent och skönt i huden. Pussokram älskar dej

2010-10-13 @ 21:25:27
Postat av: louise

aah janni vad kul att höra:)ses imorgon!puss!



marcus,hur gör man det?



hej mamma:) aah vad kul,ni måste hitta på något!vill träffa alla direkt jag kommer hem!!ja jag ska fixa scrub till dig och massa annat!tänker på er hela tiden och älskar er jätte mycket!

2010-10-14 @ 00:45:23
Postat av: Cornelia

Hej! Nä vi har inte skaffat skype.. du bara jobbar när jag är vaken ändå! ;)



Vi har det bra här hemma... Peter jobbar o min röv börjar bli platt av soffsittande... haha.. skoja bara.. jag tränar som aldrig förr!



Melka säger titta o hon är så himla go o stor!



Kul med nya "titeln" på jobbet! Kram!



2010-10-14 @ 16:43:48
Postat av: till corre

skaffa skype corre!jag är inne hela helgen!måste prata med er!är ni lediga då?saknar melka också,såg filmklipp med henne precis där peter säger "jag trivs bättre här,där jag kan ha det lugnt och skönt" hehe :) Vad kul det ska bli att träffa er när jag är hemma!längtar så mycket! tränar du som aldrig förr?shit,vad gör du då?Springer? tränar peter skit mycket nu eller inte alls? haha :D Ta hand om er!

2010-10-15 @ 00:18:08
Postat av: Almira

your so sweet hun :) <3

2010-10-31 @ 15:06:33
Postat av: till almira

aaah du med älsklingen <3 <3

2010-10-31 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0