nytt rum och nya rumskamrater :)

Har bytat rum idag!! Bor numera tillsammans med Matilda och Janni! Så himla kul :) Var tvugna att byta eftersom Louise inte kom överrens med Matilda och Janni,så det blev bäst så! Men jag klagar verkligen inte. Mysigt har vi fått det också, så himla fint. När vi hade packat upp alla mina saker så tände vi ljus och rökelse.
Ska upp tidigt imorgon så måste sova nu. Men mitt internet fungerar igen så skriver mer imorgon. Slutade sju på jobbet idag, skönt att inte jobba till tio varje dag hehe :)
Förresten bilden längst ner är från opera huset på taket, var där i lördes. Jätte fint, speciellt när solnedgången gick ner :) Annars har jag bara tagit det lugnt i helgen.
Just nu sitter jag med munnen full av popcorn och måste borsta tänderna.
GODNATT






Kommentarer
Postat av: pappsen

Hej gullet.

Fin ljussättning.Saknar dej,men vi syns ju snart.Puss o kram.Älskar dej.

2010-10-26 @ 21:25:21
Postat av: Anonym

naaaaw pappa!!!!saknar er med.längtar tills vi ses!älskar er!puss puss

2010-10-27 @ 01:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0