slappe söndag och nya tag imorgon!

Hej allihopa! fan vad dålig jag är på att skriva.. men det beror på att jag har jobbat 14 timmar varje dag, mån-fre. och 8-16 i lördes, så har bara hunnit komma hem, ätit och duschat innan jag har somnat. I lördes när jag kom hem lagade jag lite mat, sen hade jag, Hassan och Christian vattenkrig haha :) Så jävla kul! Hassan började kasta vatten på mig i soffan sen hällde Christian ett helt glas på mig när jag gick i koridoren som var helt släckt så såg inte honom.. sen hällde jag ett glas på han och då jävlar drog han in mig i dushen med alla kläder på höll i slangen tills jag blev helt genom blöt haha :) Tuuur att jag inte hade bytat om till fest kläder för då hade jag inte blivit glad! Var allmänt skabbig så det gjorde inget :P Efter det gjorde jag mig i ordning sen började vi festa! Hela kollektivet var på G. Sen drog vi till en klubb som ligger här i Oslo som heter Living room. Det var jätte kul, bra musik och skit mysigt ställe! Shamal, vår nya vän i kollektivet bjöd på allt.. han kände chefen som ägde det.. så det var soft! Snäll kille! Sen skulle vi hem och käka pizza för han äger pizzerian under oss, men jag somnade innan den hann bli klar så jag missade pizzan! Sen vaknade jag upp vid åtta tiden på morgonen med jacka och skor på, så jag tog av allt och gick och la mig igen. Sen vaknade jag igen vid tre på dagen. Snacka om att jag behövde sömn! Det har jag inte haft mycket av på den senaste tiden! Idag har vi bara slappat och kollat på film. Nu ska jag sova.. för imorgon är det nya tag som gäller, med mycket övertid! :) Sov så gott mina vänner.. saknar er jätte mycket.. <3 Lägger upp bilder under veckan från igår, internet har varit segt hela dagen.. men nu är det snabbt igen, fast nu ska jag sova hehe.

och förresten, ni som kan, skaffa skype! Prata precis med underbara Tove idag, jätte kul :) Och det är så himla dyrt att ringa härifrån också.

Sleep tight my friends.

Kommentarer
Postat av: mamma laila

Ta det lugnt.

2010-10-11 @ 17:17:25
Postat av: till mamma

nej lilla mamma, jag ska inte ta det lugnt :) älskar dig

2010-10-12 @ 00:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0