ännu mer jobb.

jobb hela tiden. förlåt att jag inte skriver. vill att ni ska vara uppdaterade ju :)

ska jobba i helgen med. men bara sju till tre lördag och söndag, så är hemma efter tre båda dagarna.. och då skriver jag skit långa inlägg om allt jag har gjort under veckan och om festen i lördes.. haha. kommer lite sent efter, men bättre sent än aldrig.

det har hänt ganska mycket ska ni veta :) hehe och jag kommer lägga upp bilder också.

Älskar er alla jätte mycket :)

Mamma och pappa ringde mig 10 ggr idag när jag var på jobbet, de var oroliga att jag inte var inne på skype hahaha :) Jag jobbade över både igår och idag, så har inte kommit hem förren vid tio så har inte gått in på datorn. Välkommen till 2010. hehe så söta mamma och pappa! NI är bäst :)

Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0