JOBB

Jobbar hela tiden känns det som...och eftersom jag sparar pengar så tackar jag ja till alla övertider och helger, så det blir mycket! Men behövde inte jobba över idag dock. Har varit en riktigt seg dag på jobbet och ska inte göra någonting idag, därför jag skriver lite för jag inte har någon energi.. Ska lägga mig tidigt, titta på dagboken(som jag aldrig hann se igår) och dricka te :) Det ska bli skönt att slappa lite innan man börjar imorgon!

Tänker på er alla där hemma och älskar er! Fan vad jobbigt det är att vara ifrån er... saknar er!

Pratade med Sam igår, Felicia och Peter och mamma och pappa i förgår...så himla kul! Synd att det kostar så mycket bara. Älskar er!

Förresten, vad ska ni rösta på? Snart val, och jag var på ambasaden här i Oslo och gjorde min röst hörd, handen upp för vänsterpartiet!

Skriver mer imorgon!




Kommentarer
Postat av: mamma Laila

Hej jätte fin blogg. Roligt att se dina bilder och läsa dina berättelser. Du måste göra något också i Oslo, även när vi kommer dit.

2010-09-07 @ 20:38:47
Postat av: dotter Louise

hej mammsen!!!kul att du läser :) klart jag gör saker också,men inte just på vardagarna hehe... på lördag ska vi på en skit stor personalfest med gratis buffe och sprit hehe :) det ska bli skit kul! Älskar och saknar er

2010-09-08 @ 22:03:55
Postat av: christer "pappa"

Är det min tös på bilderna?Jag bara undrar.Du är jättefin Louise.Hårshampot räcker jättelänge här hemma nu.Vi har typ inte handlat något annat heller sen du åkte.Jag bara skojade i den sista meningen.Snart ska vi väl få igång Skypen,så man kan se dig live?Älskar dig.Vi örs.

2010-09-09 @ 16:22:33
Postat av: Lollo!

hehe ja det är det pappa... :) hehe jag kan tänka mig det,att där är schampo över...men jag kan tänka mig att det är stökigt också haha :) Ja,gå in på skype på lördag..jobbar över länge imorgon,så vi kan ta det på lördag.Saknar er och älskar er jätte mycket!PUSS

2010-09-09 @ 23:02:03
Postat av: Jea Jonsson

Glädjer mig över att röstar lika rött som jag gör!

2010-09-16 @ 22:41:16
Postat av: Jea Jonsson

Härligt att läsa och få veta hur du har det i ditt liv. Förstår att det är mycket jobb men det fixar du, det kommer ju någonting mer ut av det framöver. Men jag tror också du är rätt bra på att leva i nuet, vad du än säger. Även din tid i Oslo kommer att vara något du alltid bär med dej.

2010-09-16 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0