Ledig och skön lördag!

Saknar mina underbara vänner.

men ikväll är jag taggad för stor fest!

Idag har jag redan: 
-pratat med mamma på skype
-tvättat
-ätit god frukost
-(ska) städa!

Och sen ska jag och Camilla fixa oss och laga (lite!) mat, innan vi drar till festen där det bjuds på stort buffé bord.
Fick reda på igår att chefen inte ens ska vara med på festen. Kanske bra så man inte skämmer ut sig helt.

Just nu är jag rastlös och väntar på att Camilla ska vakna, som har lagt sig igen. Buhu! hehe <3

Tråkigt att ingen av mina syskon läser bloggen.. och att det aldrig är någon som är inne på msn. Har intenet nu och är inne mycket, men det är aldrig någon som skriver. Men men, mamma, pappa, therese, malin och nermina är trogna läsare :) Vad jag har sett från kommentarerna i alla fall. Saknar er alla!

Ikväll hänger kameran med, så det läggs upp bilder imorgon!


Kommentarer
Postat av: Thess

Hihi, god bild =) Vi hade skitkul den kvällen! Gumman, jag försöker skriva till dig på FB men det verkar som att det inte funkar!:S I alla fall, hoppas du hade sjukt kul på festen =) Och det var kanske sjukt bra att chefen inte var där? :P Haha Looooooove

2010-09-12 @ 13:18:00
Postat av: louie

ja eller hur är det :) vad konstigt att det inte funkar... du kan skriva här i alla fall hehe :) ja det var bra att inte chefen var där! många som spårade ur helt haha.. älskar och saknar dig gumman!!

2010-09-12 @ 14:12:52
Postat av: Cornelia

Hej Louie! :)



Ett syskon läser din blogg i alla fall - eller rättare sagt så läser jag den högt för Peter eller berättar för honom i efterhand vad det stod! :)

Tycker det är kul att läsa dina tankar!



Imorse stod Melka upp i sin säng.. sjukt kul med allt nytt som händer!



Nya tag imorgon o glöm det jobbiga som varit i helgen!



Kramar från oss tre!

2010-09-12 @ 23:24:40
Postat av: Louie

hej familjen Antonberg!aah vad kul att du läser den corre,och att du läser för Peter! Såg att han också kommenterade på en faktiskt hehe :) Så kul att ni skriver! aah stod hon upp, fan vad kul att höra att det händer grejor med henne, att hon växer. Mamma skickade en sjukt söt bild på henne innan. Hon är såå gullig! Ja, tar nya tag varje dag. För är helt utmattad, men men.. ledig ett halv år sen hehe :) Något annat som har hänt? Tusen miljoner kramar. Jag saknar er!

2010-09-14 @ 23:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0