Sliten och trött.

Jobbade från åtta till tio idag,så är sjukt trött..precis duschat och lagt mig. Så tänkte inte skriva så mycket.
Tänkte egentligen bara berätta att mitt nya smeknamn på jobbet är Skrollan haha,en på mitt jobb,Lotta,sa det på bussen idag. Att hon ville kalla mig för skrollan. Och det hette min systers docka när vi var små. Så komiskt och vilket sammanträffande!
Så skrollan it is.

Och en sak till,fan vad jag skäms över dem som röstade på Sverigedemokraterna. Det är hemskt. Tänker mycket på det och är rädd för utvecklingen som kommer ske i Sverige. Ibland är yttrandefriheten farlig och går för långt.
Vad tycker ni?
Sleep tight and don't let the bed bugs bit :)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

mmm... håler med! O tyvärr visar det sig på Sverige demokraternas hemsida som hackats idag att det finns en hel del som nog skäms extra idag!



Kram på dig din lilla politiker! :)

2010-09-21 @ 18:07:06
Postat av: Skrollan

haha...någon skäms nog riktigt! Hur är det med er annars? Jag saknar er riktigt mycket!

2010-09-21 @ 19:15:28
Postat av: pappsen

Längtar till att få krama om dej.puss o kram

2010-09-22 @ 17:12:16
Postat av: Anonym

Detsamma pappa!ska krama ihjäl er(nästan!) :)

2010-09-22 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0