tankarna är rensade

Detta var skönt.

Skönt att rensa huvudet med alla blandade känslor... är inte van vid att vara borta från familjen och vännerna. Och har suttit inne hela dagen, bakis, efter lite tjafs på fyllan.. men det är bättre nu.

Allt löser sig alltid!

När jag var ute och gick bestämde jag mig för att förbättra min styrka i att vara ensam. Att klara sig själv. Att stå på egna ben. Det är viktigt att också kunna göra det. För att sedan komma tillbaka hem och känna mer uppskattning till allt.

Ny dag imorgon, nya tag och generade ansikten på jobbet imorgon. Det fanns faktiskt de som körde all in igår, alla till och med. Så visst hände där saker! haha

Älskar min syster som alltid lyssnar på mig, som ger mig råd och stöd. Tack fellebelle.


Kommentarer
Postat av: peter

Hallå syrran. Hoppas allt är fint. Vi saknar dig jättemycket här hemma. Fan vad du är lik dig när du var liten när du skriver:):):) Hoppas att det har ordnat sig med tjafs och sånt för det är aldrig roligt. Jag ska läsa din blogg ofta nu. Jag pratade precis med Fellefallafel och hon sa att ni pratade varje dag och hon berättade lite om hur du har det. Skriv på fejan också vetja. Ha det fint så länge och glöm aldrig att vi älskar dig och saknar dig här hemma. Puss och kram syrran

2010-09-13 @ 14:10:02
Postat av: Tomaten

Hej gumman! precis som Peter hoppas jag att allt vad tjafs heter har löst sig! Solen går upp imorgon med! =) Love you, babe! <3

2010-09-13 @ 14:31:08
Postat av: pappsen

Jag är van vid att du har kontakt med oss någonstans i cyberworlden varje dag .Hör av dej,så vi vet att du finns.

2010-09-14 @ 20:29:22
Postat av: Louie

Hej Peter!!!Det är mycket bättre nu. Är det bra med er också? Hörde att Melka stod upp nu! Vad kul att höra! haha på vilket sätt är jag lik mig när jag skriver när jag var liten? Ja, det har ordnat sig nu med allt.. Kan inte du och Cornelia skaffa skype? Ja, börja läsa min blogg! Kommer skriva mer på helgerna, jobbar så mycket de andra dagarna. Ha det jätte bra. Saknar och älskar er jätte mycket :) Puss puss



Jag älskar dig också Tess, kul att du läser den.. jag har varit inne mycket och läst på din med. Ska kommentera sen. Jobbar så mycket nu bara, hinner aldrig vara inne nästan. Solen går upp imorgon, alltid. / Louie (smeknamnet som du gett mig, älskar det!)



haha pappa, jag ska skriva i mitt nya inlägg att ni ringde mig 10 ggr när jag var på jobbet och var oroliga hehe.. så himla gulligt! Nu ska jag gå till bingen. Älskar er med!

2010-09-14 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0