"Snart" helg!

Jag saknar helgen..hoppas chefen inte säger att det blir frivilligt extra jobb denna helgen,för det blir fest i vårt kollektiv. Och jag som jobbat över varje dag förtjänar faktiskt lite ledighet. Men om det blir jobb,kan jag ju inte säga nej,för pengar till Australien kommer alltid upp i mitt huvud när dom frågar om man vill jobba.
Så hoppas det inte blir något,så vi kan köra en repris på denna helgen som var nu.
Nu är det planerat,bokar biljett i helgen,för att åka hem nästa helg igen,fredagen den 1 oktober.. Så är hemma hela den helgen :) Ska bli så himla kul! Ska träffa la familia inklusive lilla Mysla hehe och Nermina och Almira <3..längtar! Mamma och pappa bara: "vi är bort bjudna på middag på lördag,men häng du med om du vill.." välkommen man känner sig haha!
Jag ska dra med dom och handla med mig på lördag morgon,för jag måste ha med massor med mat och fram för allt godis till Norge!! Älskar dom så mycket och har saknat dom!
Mina tankar snurrar fortfarande på jobbet...och det är mycket funderingar när man går själv på lagret,funderingar om framtiden. Men pappa sa idag att jag måste tänka på att leva i nuet (som jag ofta hör) så ska försöka göra det imorgon...
Har i alla fall fått skattekortet idag så ska öppna ett norskt bankkonto på torsdag! Så man kan få in fedde lönen någonstans hehe:)
LOVE U ALL
(Godnatt fiiiiiiina)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur är det med dej skypa i morgon? Jag är hemma då.

2010-09-27 @ 23:20:40
Postat av: Cornelia

Hej! Ska bli kul att höra hur du har det i helgen.. eftersom du inte skriver så ofta här.. ;) hahaha.. kram!

2010-09-28 @ 09:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0