YSTAD

Orkar inte skriva så mycket som innan,för det enda jag gör är: jobbar,äter,duschar,sover... haha :) Vilket liv man har. Som Elisabeth på jobbet säger "vi kan lika bra jobba till tio för vi har ändå inget liv att komma hem till" haha,helt sant! I alla fall på vardagarna och i alla fall i Norge. HAHA
Men pengarna ska gå till Australien,så jag klagar inte(bara ibland). Fick uträckning av chefen idag hur många timmar jag har jobbat denna månaden och det blev 210 timmar,70 timmar av dom är övertid..haha.. så jag kommer kunna lägga undan 20.000 varje månad efter skatt och hyra. ÄR DU INTE STOLT SIMON? Min chef säger i alla fall "behöver inte fråga dig mer Louise om övertid för du säger alltid ja,du är flink" :)
Följde precis Cammisen till bussen med de andra tjejerna,för hon ska till Sverige idag. Är avundsjuk,jag måste jobba en dag till... men vi kör ni så det ryker,eller hur Louise?

Ska hem i helgen!! Längtar så mycket över att träffa alla. Min älskade familj och mina älskade vänner. Massa mat ska ätas och det ska kramas mycket. Och Mysla ska sova i min säng!
I lördes var det förresten fest här i kollektivet och det var skit kul. Massa folk och massa skratt. Men jag blev bjuden på tequila av Hassan och Fransis,så det slutade inte jätte bra..åkte taxi hem från klubben(som Christian betalade) och vaknade med skor på. På söndagen blev det scones och tre filmer så jag klagar inte :) Det var hääärligt. Bara att vara ledig en dag från jobbet är som en dröm för kroppen,som bara värker hela tiden. Ha det underbart så länge,skriver mer hemma i Sverige(om jag har tid)


Massa LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0